בחירת מקומות לאירועים באזור הצפון

כשאתם בוחרים אולם או גן אירועים באזור הצפון, מוטב להתמקד בחלק הדרומי יחסית של האזור, שנמצא בין חיפה והגליל המערבי לבין אזור השרון. בדרך זו אתם משיגים 2 מטרות: גם מגדילים את הסיכוי להביא אורחים משני אזורי המגורים וגם מגדילים את הסיכוי לשדרג את רמתו של האירוע. אחרי הכל, ספקים לאירועים, צלמים ולהקות יראו תמיד בשרון כ- "עוטף תל אביב והמרכז" מבחינת זמן הנסיעה, ובחיפה והצפון הם יראו בנסיעה נטל ועל כן ידרשו על כך תעריף יקר יותר. אם נוסיף לכך גם עיצוב ייחודי ועתיק שישנו באחד מהאולמות היפים ביותר בשרון הצפוני, הרי שהכי כדאי לחגוג שם את האירוע הבא.

אירועים באזור הצפון על בסיס עיצוב עתיק ונוף פרדסים – זה כל מה שאתם צריכים
 
כאשר אתם בוחרים באולם עם פתרונות תאורה וריהוט עתיקים, על בסיס עיצוב מהודר כמו של ימי העבר, כשכל המתחם מוקף פרדסים, אתם מיד מבינים שהושקעה בו לא מעט עבודה ומחשבה, בשונה מאולמות מודרניים שרובם מכילים עיצוב נישתי וחוזר על עצמו. אולם שבעליו השקיעו בו ישקיעו גם בכם, ויספקו לכם את כל התנאים להצלחה בהפקה שלכם.
 
בחירת המקום בתוך מתחם האירועים
 
כל מקום במתחם האירועים הוא שונה, מתבסס על גדלים שונים ועל סוגי אירוח בלתי זהים גם כן: לעתים בתוך מבנה מקורה ולעתים תחת כיפת השמים. הגודל הוא שקובע כמה אנשים יוכלו להיכנס, ולכן בחירתו מאד חשובה. אם צוין במפרט הטכני של אותו מקום כמה אורחים ניתן להכניס, ניתן לסמוך על כך, אבל אם לא רשום, אלא במקום זאת מופיע שטח המקום במ"ר, אל תתביישו לשאול את הבעלים לכמות האורחים המיועדת. באשר לבחירת שיטת האירוח, מקורה או תחת כיפת השמים, אנו ממליצים לבחור במקורה, אלא אם מדובר באירוע שישי בצהריים ואז החוויה היא לחגוג אותו בחוץ.
 
אגדת דשא – מתחם האירועים שתמיד משאיר טעם של עוד
 
במתחם אגדת דשא תוכלו למצוא אולמות וגני אירועים לבחירתכם. האולמות וגני האירועים הם בגדלים שונים, חלקם תחת כיפת השמים וחלקם מקורים. חשוב לציין כי במתחם ישנן מנורות נברשת מהמאה ה- 18, פסנתר וסוויטות אירוח לילה לפני האירוע.
 
מחפשים לערוך אירוע שונה ומיוחד בחוויה שמפעילה את כל החושים? Bermuda Quest