השכרת ציוד לאירועים עסקיים

כאשר אתם מפיקים לבד את האירוע שלכם, אתם צריכים להבין את משמעות הביטוי האנגלי/אמריקאי Now you are on your own. אירוע שאתם אחראים עליו הוא מצד אחד סיפוק אדיר, כי הכוח לשנות ולעצור נמצא בידיים שלכם, ולא של איזשהו מפיק שמחפש להתפתח תחת עבודה אתכם. מאידך, כשאתם אחראים זה לא מסתיים רק באספקת תוכן ועיצוב לאירוע. אתם צריכים לדאוג למקומות ישיבה, במות ריקודים והופעות, חופה אם מדובר בחתונה, ובכלל – לקרר ולחמם את האירוע. חושבים שהשכרת שטח לאירוע מקנה לכם מזגן או עמודי חימום כמו של מסעדות? זה משהו שאתם צריכים לדאוג לו מבעוד מועד. למזלכם, אנו חברת השכרת ציוד לאירוע המתמחה בכל עזרי הציוד לאירועים עסקיים נחשבים.

ליווי בעלי אירועים עסקיים במשך שנים רבות

אנו ליווינו בעלי עסקים רבים, החל ממנהלי התאגידים הגדולים ועד לבעלי העסקים הבינוניים והקטנים. אנו עיצבנו להם אירוע מושלם, עם ציוד מעולה וקל לתפעול. אף אחד לא נזקק לחברת הפקות בכלל כשהוא קיבל את הייעוץ מאתנו. 

התאמת הציוד המושלם לכל אירוע

אנו נסייע לכם להתאים כסאות, שולחנות, ריהוט אלטרנטיבי, פינות ומערכות ישיבה, פתרונות הצללה וקירור לאירועי חוץ, פתרונות חימום מפנקים, ועוד. אתם רק תגידו איפה יתקיים האירוע ואנחנו נדאג לכל השאר. הציוד שלנו קל מאד לפירוק ולתפעול ומאפשר לכל אחד להיות המפיק של האירוע שהוא עצמו הקים וגיבש.

בניית אירוע עם ציוד מפנק ואיכותי במיוחד

כשאתם מגיעים לפריטי הציוד שלנו, לא תצטרכו יותר מזה. אתם תראו שהאירוע מתגבש מעצמו, נבנה, מקבל חיוּת שלא הייתה לו קודם. כל מה שאתם צריכים זה קצת הכוונה מאתנו ואת הציוד הנכון לתפעול האירוע.

יש לכם שאלות? רוצים לדעת עוד? פנו אלינו למידע נוסף!